NOVINKY


Vše o nákupu » Poškozená zásilka

Jak postupovat při přebírání zásilky

 

CSC stavby, s.r.o. dělá vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:


Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu

  • Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen

  • Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.


Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

 

 

Česká pošta

  • Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
 
TopTrans

 

 

TOPTRANS

  • Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na naši zákaznickou linku +420 608 600 900.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.


Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?

  • Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900
  • Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
  • Po použití (instalaci, montáži, sestavení) můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.