- Úvod
- Vše o nákupu
- EET
Informační povinnost podle zákona
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V souladu se zákonem 112/2016 Sb., o elektronické evidenci tržeb, společnost KRUSTAshop, s.r.o. od 1. 12. 2020 eviduje přijaté tržby v tzv. běžném režimu. To znamená, že informace o přijetí tržby odešleme dříve, než ji ve skutečnosti přijmeme.
Platební situace a jejich vztah k EET
- Platba v hotovosti / kartou na pokladně nebo v platebním automatu
Jestliže jste při své objednávce zvolili osobní odběr a platbu na pobočce, bude účtenka EET vytištěna na daňovém dokladu, který dostáváte zároveň se zbožím.
- Platba dobírkou
V případě dobírky společnost KRUSTAshop, s.r.o. obdrží platbu od přepravce převodem na bankovní účet a u takového typu platby se evidence tržby neprovádí, proto v těchto případech EET údaje na daňových ani jiných dokladech nenaleznete.
- Platba převodem na účet
U tohoto typu platby se evidence tržby neprovádí, proto v těchto případech EET údaje na daňových ani jiných dokladech nenaleznete.
Účtenku může online ověřit ZDE (https://adisspr.mfcr.cz/adistc/adis/idpr_pub/eet/uct/overeni.faces)
V případě jakýchkoli dotazů ohledně elektronické evidence tržeb je možné poslat emailovou zprávu na info@krustashop.cz