- Úvod
- Vše o nákupu
- Poškozená zásilka
Jak postupovat při přebírání zásilky
KRUSTAshop, s.r.o. dělá vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:
Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu
- Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900
Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen
- Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.
Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?
Česká pošta
- Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
- Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
- Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
- Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
TOPTRANS
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na naši zákaznickou linku +420 608 600 900.
- Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.
Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?
- Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900
- Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
- Po použití (instalaci, montáži, sestavení) můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.