Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 6 000,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
13.12.2020
Dárkové poukazy pro vaše blízké
 Předvánoční čas je spojen především s vybíráním toho nejlepšího dárku pro naše nejbližší. Máte blízkého, kterému by se líbily produkty z našeho sorti... číst celé
29.11.2020
KRUSTAshop s.r.o. se představuje
  Základy našeho e-shopu vznikly před více než 15 lety, kdy jsem jako začínající restaurátor a čerstvý absolvent Fakulty restaurování v Litomyšli pos... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Jak nakupovat v Eurech
Pro zobrazení cen v Eurech
zvolte nahoře na stránce
nad nákupním košíkem měnu. 

 

 

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Poškozená zásilka

Jak postupovat při přebírání zásilky

 

KRUSTAshop, s.r.o. dělá vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:


Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu

  • Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen

  • Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.


Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

 

 

Česká pošta

  • Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
 
TopTrans

 

 

TOPTRANS

  • Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na naši zákaznickou linku +420 608 600 900.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.


Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?

  • Ihned volejte na naši zákaznickou linku +420 608 600 900
  • Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
  • Po použití (instalaci, montáži, sestavení) můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.